Щоб зняти “блокіратор” – 80 гривень

Патрулювати вулиці з новими “блокіраторами” коліс почнуть уже ближчими днями, кажуть в “Міськавтотрансі”. Їх замовили, бо евакуатор не міг проконтролювати всі машини. Тепер евакуатор забиратиме машини, що заважають руху, а блокувати колеса будуть неправильно припаркованим автівкам

12 пристроїв виготовили на заводі “Ватра”. Один коштує 1350 гривень. Робили їх, кажуть в “Міськавтотрансі”, більше місяця. Подібного виду “блокіраторів” у Тернополі немає.

  • Якщо “блокіратори” ДАІ можна було зняти разом з колесом, то наші повністю закривають доступ до нього, - говорить начальник служби паркування, блокування та примусової евакуації “Міськавтотрансу” Анатолій Волянський. – Якщо хтось спробує силою зняти блокувальний пристрій, а це можливо лише пошкодивши його, то платитиме його повну вартість, тобто 1350 гривень.

Для “полювання” з пристроєм на порушників виділять легковий автомобіль, говорять комунальники. На ньому працівники “Міськавтотрансу” в спецодязі будуть патрулювати вулиці і блокувати неправильно припарковані автівки.

  • На машину будемо ставити “блокіратор”, а на скло - наклейку, де будуть вказані контакти з нами та сума штрафу – 80 гривень, - говорить пан Волянський.

Блокувальні пристрої кращі, ніж евакуатор, говорять водії міста. Всі сходяться на тому, що заплатити 80 гривень за розблокування – краще, аніж 280 за евакуатор.

- Ідея непогана, я сам не паркуюсь де попало, але іноді, буває, зупинюсь по справах в недозволеному місті, - говорить водій Олександр Бабій. – І я не хочу, аби мене “розуму вчили”, евакуювавши машину, нехай вже краще колеса блокують. Але мені здається, наші водії за кілька місяців знищать пристрої намаганням самотужки зняти їх.




Андрій ШКУЛА:

Оцінити новину:

Рейтинг: 4
Голосів: 8
Переглядів: 1306

Андрій ШКУЛА
0
Написати листа автору



Додати коментар
Ім'я Вхід | Зареєструватися
Текст
Додати смайлик

Правила >>
Гість: Zмію4ка 29/02/2008 19:41 +21
І оце одоробло з метрового куска профільної труби за 5.15 грн/метр і квдратика бляхи ціною в 40 грн. ватра оцінила в 1350 гривень? Оце ви гоните так гоните.
Гість: Петро 29/02/2008 20:00 +15
Так Zмію4ка,гонять і то на всіх парах,так дати дятькові-зварщику,так він всі зробить за цю ціну,ще напевне здачу дасть!!! А тепер запитання до пана Анатолія Волянського,скажіть будь-ласка шановний чиновнику ,чи підходить це блокіратор для джипів,і чи накінець буде заблоковано Ромків мерс,який часто стоїть так як йому хочеться,і ще подивіться як приїзжають всякі роду начальники,і ставлять там машини під міською радою,але там їх чомусь евакуатор не бачить,їхав недавно за евакуатором ,біля міської ради,так він собі спокійно проїхав,так ніби тих машин незамічали,,так є пропозиція ,джипи і всякого роду круті машини блокувати,ну а евакуатор і так має роботи вдосталь,але чи буде таке зроблено я думаю, нам журналісти напишуть,і інтересно чи так само будуть хімічити з грошима за блокіровку ,як і з евакуатором???
Гість: mmm 29/02/2008 21:22 +14
а якщо людина просто на роботу приїхала, де паркувуатися І не джипом а простою машиною, проце ніхто не подумав
Гість: opium 29/02/2008 22:07 +13
дожились.. Киев им б..ть тут... А фото волянського (еврея) в студию! 80гр. за что? за то, что нету паркингов нормальных? а с фото, надо сделать фотожфбу!! на подобия "сколько мы с тобой "дружок"" бобла срубим! :)
Гість: Dr 05/03/2008 02:59 +6
Ой відкотили за ті блокіратори! А ще й Ватра робила... Та, що свого часу випукала поглиначі світла - чим більше лампочок закрутиш, тим в хаті темніше. Якщо і блокіратори такі... І досі мене шкребе - по чому обійшлись міському бюджету ті ромкові лавочки, якщо та дурна бляха - 1350 гриваків?
Гість: GENERATION 29/02/2008 23:09 +13
Ребята Здраствуйте\ не переживайте!!! у нас в киеве их постоянно мне на машину перед офисом цепляют, я даже не удивляюсь, но так как рабочий день у меня до 7, они их утром нацепят а вечером в 6 снимают, раньше пробовали не снимать, так за вечер их все спиляли (ктото вынес из дома болгарку). А заставить платить за поломаный блокиратор они никак не смогут, даже через суд. потому что нигде в законах не записано про блокиратор а есче читаем во ето http://news.liga.net/news/N0809978.html
Гість: Ім'я не вказано 01/03/2008 17:20 +14
так народ а ну вперед за портативними болгарками окупиться махом о ще одна ідея назріла блокіратора того акуратно зняти а потім возити тіпа як "обманка" приїхав прилаштував до колеса. спец машина проїде побачить шо блоковано і не буде чіпати а сам вийшов кинув в багажник і поїхав :-)
Гість: mila 01/03/2008 00:15 +1
думаю, що з порушниками біля мерії можна також боротися не потрібно евакуаторів, блокіраторів пробити їхнім машинам колеса і вся справа а сам пристрій досить дешевий і практичний у використанні :-) ось така я зла,,,,, PS: заодно отримають прибутки продавці шин
Гість: July 01/03/2008 08:46 +9
Щоб стягати більше бабла понаставляли повно нових знаків заборони.Люди паркують роками авто біля мед. універс.,особливо в дні нарад, конференцій, та й просто в робочий день. То біля скверу вліпили платну парковку а навпроти - стоянку/зупинку заборонено. Який баран (проситься щось сильніше) встановлюєє ці знаки, де йому хочеться, і чи є на них якісь законні дозволи??? А про джипи і блатні - то взагалі курям на сміх. Таке враження, що з введенням боротьби з паркувальниками вони ще з більшим ентузіазмом їздять і паркуються як хочуть - ось вам,бидлові, бо ми круті пацани
Гість: GENERATION 01/03/2008 15:25 +12
ребят, здесь столько ненависти к джипам! а ну ка адекватно раскажите в чем причина. По моему неуравновешеных водителей ланосов намного больше
Гість: July 01/03/2008 15:45 +6
Позавчера сволочь на Лендкрузере (у меня кстати тоже японка,но не внедорожн.) с блатным номером грубо нарушив правила проезда перекрестка чуть не протаранила мне машину
Гість: GENERATION 01/03/2008 15:58 +7
а что означает блатной номер? машина что с ним быстрее розганяется и тормозит?
Гість: Блатний номер означає 03/03/2008 12:16 +10
що тормозить там як раз господар,і він не розганяється,а скоріше заганяється.Раб і бидло.колись він йшовши всіх розштовхував,бо у нього кросівки адідас,тепер у нього транспортний засіб дорожчий.
Гість: opium 01/03/2008 20:28 +4
поддерживаю July! так ей и надо (японскую машину) :),\r\nа миле (а зори тут тихие) - что тебе неймётся?? причём тут москали ?! у тебя что, машины нет?! чё ты пенишься? вскопала огород, посадила калину, заплела косу и пошла за золотом полуботька! а там авось и японочка! :)\r\nЮля держись! Своих не дадим в обиду!\r\n
Гість: opium 01/03/2008 21:02 +7
To -> GENERATION. Я лично против джипов ничего не имею против. У каждого разные достатка, но и дураку понятно, что 50-100 тыс. долларов простой хороший и добрый человек не может отдать за автомобиль заработанные честным путём и это факт! я не говорю о топманагерах или людей "власть имущих ("имеющих", в смысле поручика Ржевского:) )" Поэтому отношение простых людей к ним отрицательное (но псевдо уважительное на дороге), 90% водителей дорогих иномарок, не считаются с правилами (как таковыми) дорожными и общечеловеческими, садясь за руль крузера или м.л.ки они (включают режим god, как в квейке) и ведут себя соотвецтвенно. остальные 10% это крайне редкий случай зрелых мужиков лет по 45-55 и выше, которые повидали в жизни и говна и добра, знают реальную цену деньгам и жизни, они ведут себя корректно и взвешенно понимая что, несут атвецтвенность.. к ним могу! причислить 0.1% молодых (от 20 до35 лет) людей (или детей богатых), которые путём своей мудрости полечённой наследственно, ведут себя на дороге вразумительно. последние две категории чащё встречаю в городах- милионниках, где сохранилась и приумножилась интеллигенция в любом её виде. в таких провинциях, как "наша", и % сост. 0.001. редкий случай, когда я действительно восхищён медленной ездой огромного вне дорожника с трезвомыслящим индивидом в салоне, вежливо уступающего дорогу или пешеходу! это вызывает только уважение и пример для подражания! а остальные 90%.. сами понимаете, просто люди, которые не подчёркивают статус, а прячут комплексы и не надо говорить, что они очень заняты и п.т. они спешат, у них трудная мыслительная работа или они беспокоятся о безопасности.. это понты! в основном это бывшие жители не только провинций, но и глухих сел. (им всё мало). у меня в жизни есть примеры, когда люди с большим достатком и очень уверенной жизненной позицией, говорят что никогда не потратят на авто больше 25-50 тыс.$. им просто не надо выделяться, вполне хватает шкоды суперВ или кэмри, а потом видишь как человек на последние деньги или влазя в кредиты и долги берёт крузер, а потом (даже при зарплате 1000-2000-3000баков) не может с ним раз..тся, а ещё хуже продают квартиры и дома с землёй и покупают за0ветную цяцю, которая на заправке кушает каждый день от 150гр. * на 31 = от 500 до 1100 баков на бензин, не говоря о ремонтах и прибамбасах. очень многие живут не посредствам. мало того кидают понты, а потом....это не ИМХО, это факты о которых я знаю наверняка!
Гість: July 02/03/2008 08:48 +6
respect to opium
Гість: mila 02/03/2008 00:33 +5
панове - коментар вище писала не я! прохання не підписуватись чужими ніками і тим паче - матюкатись!
Гість: GENERATION 02/03/2008 02:57 +8
to opium я с тобой в общем смысле поста согласен, но позволю себе некоторые корректировки. Ето мое ИМХО и оно имеет право на жизнь Давай начнем сначала Пожайлуста объясни, почему хорошо зарабатывающий человек не может отдать 50-100 за машину. Сужу со своей башни - для меня хорошая машина ето есче одна ступень для того что бы быть успешным в жизни. Стараюсь развиваться как морально так и материально. И если мне финансы позволяют ездить на машине хоть за милион меня никто в етом упрекнуть не может. Наоборот, у меня складывается впечатление что у нас в провинции чем дешевле машина тем больше ее водитель хочет самовыразиться на дороге. А насчет того чтоб покупать машину за последнии деньги то ты взял слишком узко, у меня много знакомых которые не могут себе и топлива на копейку заработать. А адекватным нужно быть не только за рулем но и просто по жизни С Уважением GENERATION
Гість: July 02/03/2008 08:51 +6
Шановна псевдоmila, спершу навчися поважати себе, людей, писати, ну і перестань злитися - весна прийшла, вихідний на дворі, розслабся
Гість: July 02/03/2008 08:54 +7
по поводу блатного номера - быстрее разгоняется - факт, а вот тормоза отсутствуют :-) в голове
Святослав 02/03/2008 11:13 +7
а подивіться як той мужик з блокіратором на фотці тішиться. от вже з ліва заробить. От підхлдить до машини яку мав би заблокувати і чекає водія. водій йому червонец, і розійшлись по мирному)
Гість: Манюня 02/03/2008 19:29 +6
Він тішиться бо його фоткають і в газеті ту фотку бдут печатали. )))
Гість: Яблуко 02/03/2008 21:05 +6
Цього мусора на ремонт доріг,а не до блокіратора либитися.
Гість: opium 03/03/2008 15:48 +6
To -> GENERATION С твоим мнением согласен также! мы в принципе говорим об одном и том же, просто по-разному. Выбор - дела каждого в отдельности, машина это или дом или жена или гражданство. Если человек хочет и может - это хорошо, но есть и свои нюансы... все мы в основной своей части страдаем комплексом совка или начала и середины 90-х... за то, что мы были бедные и оборванные, то теперь пытаемся урвать всё что можно и как больше, невзирая на психологические аспекты и состояния души человека - разращение и отсутствие самоконтроля (о том, кто ,как и сколько зарабатывает. пока упустим), приведу пример с себя... начало купил нокию 3310, их почти тогда ещё не было в городе ну и крутой я был :))) потом давай телефон за 300баков потом за 500 потом за 800 потом.. а потом полный п...ц. а зачем мне они?! задумался я.. кто я такой?! начальник великий? или сынок депутата, конечно люди смотрели на мой телефон и думали ооо, ааа... он крутой млять, опасный, с ним нужно дружить.. и я задумался... всё превращяеться в фальш, в пустышку... ненужно казаться надо быть! купи хоть бентли, все равно есть человек, у которого их 10 + 2 самолёта и ты опять лох получается..:) это бесконечность... дорога к деградации, мы хотим, как на западе я имею деньги я хочу, а потом человек становится говном высокомерным! мол он суперчеловек, а ведь это далеко не так. и эти люди, о которых я говорю не жлобы и неудачники я ими не вымахиваюсь, они это просто они, я отдельно. они имеют, и фабрики и целые сети сбыта, они спят по 5 часов в сутки и поднялись с нуля, они решили остаться людьми, просто статус вынуждает не ездить на "общепите". А потом я вижу 150кг. мовых мудаков вылазящих из джи - класса и делающих такое ебло, что они, мол невероятные варёные яйца из смыковцов, что блевать тянет... деньги деньгами, а есть и кое-что другое... согласен с тобой про "хороших водителей" на дешёвых авто это тоже комплекс. Поэтому приходим к выводу, о котором ты говорил: "А адекватным нужно быть не только за рулем, но и просто по жизни". С уважением..
Гість: Speedy Gonzales 04/03/2008 04:15 +7
Вони хай Ромкові блокіратор в голову вставлять може парковки організують.
Гість: Не вийде 04/03/2008 09:52 +10
Бо блокіратор зроблений щоб блокувати округлі форми,а не квадратні
Гість: Ім'я не вказано 04/03/2008 16:44 +8
"12 пристроїв виготовили на заводі “Ватра”. Один коштує 1350 гривень." - Напевно 13,50. Кому забули поставити. "Робили їх, кажуть в “Міськавтотрансі”, більше місяця." - Шо ж тут дивного. То ше скоро, я б сказав. Зварити три куска кутника і кусок бляхи - місяць. Певно шей пишаються шо так швидко справились. "Подібного виду “блокіраторів” у Тернополі немає." - Цікаво, а звідки їм бути то? Хіба прості громадяни будуть собі їх робити, шоб на машину власну чіпляти....
Гість: виталий 04/03/2008 20:57 +6
чесно кажучи я знаючи правила не завжди впевнений що на моє на вцеплять кайдани писля того коли я залишу своє авто в центри Тернополя незню як бути в даній ситуаціі і дивлячись з того що я безробітний з яких коштів мені оплачувати визволення мого автомобіля мабуть треба когось обікрасти щоб оплатити штраф
Гість: виталий 04/03/2008 21:45 +9
краще ставте блокіратори на дороги наші погані може на ці рахунки відбудуєте державу нормальну
Гість: дівчина на джипі 05/03/2008 16:04 +7
зробіть в місті нормальні стоянки і якщо платити то в якісь автомати чи як,а то ці дебільні вуйки що збирають гроші,недають ні талончика ні тарифів не кажукть, 10 хв.машина постояла давай 1грн.1год- теж гривню,а на рахунок джпів дійсно правда,нас теж зупиняє даі,і теж хамлять вуйки на стоянках,я по роботі дуже багато їзджу,отож згідна з GN.що в провінції тупий стиль їзди,образливо звичайно бо сама тернополянка,але найтупіше їздять на терн.
Гість: Ім'я не вказано 05/03/2008 19:03 +8
Джип джипу рознь
Гість: дівчина на джипі 05/03/2008 20:42 +6
що ти мав на увазі
Додати коментар (32)

Андрій Таранов говорить про те, як працює податкова міліція Головний податковий міліціонер Вінниці і області отримує п’ять тисяч гривень

«Начальник управління отримує п’ять тисяч гривень на місяць, фахівець, що тільки закінчив вищий навчальний заклад – дві тисячі гривень. Це не так багато в сучасних умовах», - говорить начальник управління податкової міліції Андрій Таранов.  (4)

зарплата у Вінницькій області Середня зарплата у Вінницькій області - 2396 гривень 

У Вінницькій області в грудні 2011 року працювало 306,6 тис. осіб. Їх середня зарплата склала 2396 гривень. Це у 2,4 раза вище розміру мінімальної зарплати.  (1)

На сьогодні фінансисти не бачать причин для зміни курсу гривні Нацбанк хоче заборонити прогнозування курсу гривні 

Прогнози курсу валют можуть опинитися під забороною. Відповідний законопроект готує Національний банк. За ним прогнозувати, якою буде ціна гривні, зможуть лише обрані експерти  (1)

У Вінниці та Україні в 2011 році пройшла низка мітінгів у підтримку дітей війни і чорнобильців Вінницьким чорнобильцям і дітям війни суди більше не допоможуть

Змінено принципи виплат соціальної допомоги та пенсій для пільговиків.

Ірина Зленко У Вінницькій області 40 відсотків малого бізнесу в тіні

Про бізнес в тіні та електронну звітність розповіла очільниця державної податкової служби Вінниччини Ірина Зленко  (1)

Усього, відтепер, у регіоні спрощенцями будуть 36455 суб'єктів підприємницької діяльності - фізичних осіб Нові правила обліку доходів для «спрощенців»

Підприємцям доведеться освоювати нові книги обліку доходів, вказувати у податковій декларації доходи, отримані не у грошовій формі та отримані від зайняття діяльністю, не вказаній у свідоцтві платника єдиного податку  (1)

Комісія за користування послугами банкомату	 складає 0%-1,5% +1-10 гривень Обережно, в банкоматах комісія

Об'єднані мережі банкоматів деяких фінустанов почали розпадатися. Про припинення проекту об'єднаної мережі з Укрсоцбанком та Ощадбанком, оголосив Промінвест. Банкіри кажуть - це не тенденція, а внутрішня політика банку і не прогнозують чергових змін у цій сфері  (2)

Я знімаю квартиру у Вінниці. У мене маленька дитина - півтора роки. Через те, що не дають зарплату, наша сім’я не має за що жити, - каже працівник цегельного заводу Сергій Малухін (48) На вінницькому Кераміку проблеми з виплатою зарплати?

За однією версією, заборгованість по зарплаті на підприємстві складає більше 300 тисяч, за іншою – 92 тисячі гривень. Сам завод у процесі банкрутства. Його власник Володимир Скомаровський обіцяє погасити борг по зарплаті, але коли підприємство буде офіційно ліквідоване, а його майно продане  (5)

Оголошення Вінниці на RIA.ua
Додати оголошення
Інші новини
«Вінницяобленерго» сьогодні не продали (1)

«Чотири члена конкурсної комісії прийшли на конкурс, але не зареєстувавшись покинули його», - інформоване джерело у Фонді держмайна. 03/02/2012 13:54

Вінницька податкова міліція розповіла про останні резонансні справи

У Вінниці податкові міліціонери звільнили від кримінальної відповідальності чотири фірми у з’язку із відшкодуванням збитків, завданих цими фірмами державі. 01/02/2012 13:00

Нардепи-пенсіонери у Вінницькій області отримують 12 тисяч в місяць

Актуальне інтерв’ю про розміри пенсійного забезпечення вінничан з начальником управління пенсійного фонду у Вінницькій області Миколою Черненком. 30/01/2012 17:17

Золото буде дорожчати

За різними прогнозами, за рік золотий метал може додати в ціні від 10 до 25%. Експерти кажуть – багато що залежатиме від стану світової економіки. Чим гіршими будуть новини з Європи та Америки, тим більше зростатиме ціна на золото 27/01/2012 08:30

Менеджерам з продажу знайти роботу найлегше (7)

Серед відритих вакансій у Вінниці – близько третини так чи інакше пов’язана з торгівлею. Менеджерам з продажу пропонують в середньому чотири тисячі гривень. Другі по затребуваності серед роботодавці – ІТ-фахівці, треті – бухгалтери 26/01/2012 09:28

Вінничани бідніші за казахів, але багатші таджиків (1)

На середню зарплату вінничанин може купити тонну картоплі, 320 кілограмів цукру, або 46 кілограмів яловичини чи 270 літрів бензину. Це менше ніж жителі інших пострадянських країн. У деяких з них люди можуть придбати ці товари у подвійному обсязі 26/01/2012 09:25